2020-04-14 11:56:23

Početak nastave

Dragi učenici, poštovani roditelji/skrbnici,

nakon kratkog proljetnog odmora opet počinje nastava.

Od ovog tjedna počinje i vrednovanje/ocjenjivanje učenika, stoga ozbiljno prionite učenju, dajte sve od sebe, istražujte, pitajte, čitajte i učinite sve za što bolji uspjeh i obrazovanje. U privitku ove objave nalaze se i Upute za vrednovanje koje je dalo MZO.

Roditelje/skrbnike molimo da i dalje ostanu uključeni u rad škole i posvećeni dobrobiti svog djeteta. Pružiti mu dobro obrazovanje i dobre radne navike znači otvoriti mu vrata u bolji život.

RODITELJI/SKRBNICI BI TREBALI:

a) IMATI RAZUMIJEVANJA - s obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje, a posebno je to izraženo kod učenika u razrednoj nastavi u osnovnoj školi. S obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi – učitelji, učenici i roditelji imaju razumijevanja jedni za druge.

b) POSTAVITI PRAVILA DJETETU – roditelj treba osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje (osobito u predmetnoj nastavi u osnovnoj školi) – moramo biti svjesni da ni djeca ni roditelji ne doživljavaju svoj dom kao školu i smatraju kako se kod kuće radi samo domaća zadaća.

ULOGA RODITELJA JE:

a) poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju.

b) pomoći djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Iako je razumljivo  nastojanje roditelja da učenici postignu bolje rezultate, a time i ocjene, pomoć roditelja  ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koji učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene.

c) odgajati svoju djecu da ne varaju, ne prepisuju i da cijene rad, kako svoj, tako i tuđi.

d) surađivati s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima da bi osigurali opću dobrobit svoje djece, poticali ih na učenje, na istraživanje i dobru organizaciju vremena tijekom nastave na daljinu

e) pratiti način rada učenika i u suradnji s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima pomagati mu u osmišljavanju što boljih pristupa i načina učenja, odnosno pomagati mu da uči kako učiti.

Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu – Škola za život

 


Osnovna škola "Gustav Krklec" Maruševec