preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Gustav Krklec" Maruševec

 > Naslovnica
Vijesti

Peti razredi na terenskoj nastavi u Krapini i na Gaveznici

Autor: ANICA FATIGA, 24. 10. 2019.

Učenici petih razreda krenuli su 22. 10. 2019. u pustolovinu upoznavanja naših predaka u Muzeju krapinskih neandertalaca gdje su se iznenadili koliko je zoran prikaz tadašnjih ljudi i njihova načina života, a usto su multimedijalno doživjeli kako je tekao razvoj svemira te samog planeta Zemlje.

Tamo je za njih organizirana i radionica ,,Mali geološki laboratorij˝ gdje su naučili kako prepoznati različite vrste kamenja, a što im je bilo iznimno korisno na sljedećem dijelu terenske nastave.

Poslije Krapine išli su do jedinog sačuvanog fosilnog vulkana u Hrvatskoj i nalazišta poludragog kamena, osobito ahata koji je od poludragog kamenja najzanimljiviji na Gaveznici pokraj Lepoglave. Učenici su razgledavali i proučavali različite vrste stijena i saznali nešto više o geološkoj prošlosti našeg planeta te o pradavnim vulkanima Hrvatskog zagorja. Nakon toga uslijedila je potraga za raznim vrstama kamenja, a koje su mogli ponijeti sa sobom.

 




Novosti
Zaštita djece na Internetu

Video - Kako zaštititi djecu na Internetu?

Brošura - Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona

HAKOM - Publikacije vezane uz zaštitu djece na Internetu

 

    

Projekt "Užina za sve II"

Priloženi dokumenti:
Uzina za sve II.pdf

Projekt "Užina za sve"

Priloženi dokumenti:
Sazetak projekta.pdf
Plakat.pdf

Projekt

Priloženi dokumenti:
Sazetak projekta.pdf

Projekt "Ja mogu"

Priloženi dokumenti:
Ja mogu opis projekta.pdf

UPISI U SREDNJU ŠKOLU
HRABRI TELEFON

Korisni linkovi

 > Google
 > Yahoo
 > Pogodak

Kalendar
« Lipanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

CMS za škole logo
Osnovna škola "Gustav Krklec" Maruševec / Čalinec 78, HR-42243 Čalinec / os-gkrklec-calinec.skole.hr / ured@os-gkrklec-calinec.skole.hr
preskoči na navigaciju